Дистанційне навчання з 01.11.2021 по 05.11.2021р.
Предмет основи здоров’я |
Дата: 01.11.21-05.11.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
6 | Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я. | & 6,7 опрацювати |
7 | Види ДТП. Дії свідків ДТП. | & 6 опрацювати |
8 | Фізична активність і здоров’я. | Виконати практичне завдання с. 45 |
9 | Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. | & 8 опрацювати, виконати завдання с. 64 |
Предмет біологія |
Дата: 01.11.21-05.11.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
6 | Одноклітинні твариноподібні організми- мешканці водойм. Лаб. досл. Спостереження інфузорій. | & 13 опрацювати, скласти опорну схему |
| Одноклітинні твариноподібні організми- збудники хвороб. | & 14 підготувати повідомлення |
7 | Загальна характеристика класу Комахи | & 11 вивчити будову комахи |
| Практична робота Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах | Виконати завдання за QR кодом |
8 | Газообмін у легенях і тканинах. | https://youtu.be/AZ_eUt6X55s параграф 14 опрацювати |
| Дихальні рухи | Опрацювати параграф 15,розвязати задачу с. 77 |
9 | Ядро ,його структурна організація та функції. | https://youtu.be/t3GNTWclSf4 параграф 11 опрацювати |
| Типи клітин та їхня порівняльна характеристика прокаріотична та еукаріотична клітина, рослинна та тваринна клітина. | Опрацювати параграф 12,13 виконати лабораторну роботу |
Дистанційне навчання з 12.04.2021р. по 16.04.2021р.
Предмет основи здоров’я |
Дата: 12.04.21-16.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Способи збереження природного середовища. | & 29 створити саморобку для повторного використання із пластикових упаковок |
6 | Узагальнення знань, умінь і навичок з теми « Соціальний добробут. Спілкування і здоров’я» | Робота за картками |
7 | Соціальні чинники ризику « хвороб цивілізації». Профілактика. | & 25 виконати проект с.165 |
8 | Захист від кримінальних небезпек. Основи самозахисту. Поняття та межі допустимої самооборони. | & 26 опрацювати |
Предмет: основи здоров’я |
Дата:15 .04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Прізвище та ім’я учня (учениці) | Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
Блищик Катерина | 9 | Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь якою ознакою. Узагальнення знань | & 25,26 опрацювати, переглянути відео |
Предмет біологія |
Дата: 12.04.21-16.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Наземно повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому. | & 40 опрацювати, завд. 3-5 с. 71,72 в робочому зошиті https://youtu.be/-RUJ4X0oB6o |
| Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді. | & 41опрацювати, завд. 1-5 с. 73-75 https://youtu.be/7LgjqT3YKpI |
6 | Екологічні групи рослин | & 47 https://youtu.be/88od_BjdrMA |
| Життєві форми. Рослинні угруповання. Зв’язки рослин із іншими організмами | & 48 https://youtu.be/d-hrMGU3TEk |
7 | Соціальна поведінка тварин. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. | & 45 опрацювати https://youtu.be/zZ0uBv-xS70 |
| Практична робота Визначення форм поведінки тварин ( за відеоматеріалами або описом) | Виконати практичну роботу |
8 | Самостійна робота з теми « Вища нервова діяльність» | Індивідуальна робота за картками |
| Гомеостаз і регуляція функцій організму | & 53 заповнити біологічний словник термінів https://youtu.be/ZQG22IYqm_E |
Предмет: біологія |
Дата:14.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Прізвище та ім’я учня (учениці) | Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
Пасічник Олексій | 9 | Стабільність систем та причини її порушення. Біосфера як цілісна система. Самостійна робота | Передивитися відеоурок. https://youtu.be/edqeYDZnqbQ, https://youtu.be/9MFfsdbzPZs |
| | | |
Предмет: біологія |
Дата:12.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Прізвище та ім’я учня (учениці) | Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
Блищик Катерина | 9 | Екосистема. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. | & 50-53 опрацювати https://youtu.be/RjZLWWaskx8 |
| | | |
Дистанційне навчання з 29.03.2021 р. по 09.04.2021 р.
Предмет біологія |
Дата: 05.04.21-09.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища | & 39 опрацювати, переглянути відеоурок https://youtu.be/mltzCMlkO7w,заповнити табличку |
| Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них | Переглянути відеоурок https://youtu.be/t1WnMNlI-BM заповнити табличку |
6 | Покритонасінні або квіткові. Практична робота № 3 Порівняння будови мохів, папоротей, покритонасінних рослин | & 45 с.168 намалювати табличку, виконати практичну роботу https://youtu.be/sCQVAVypSFo |
| Сільськогосподарські рослини. | & 46 опрацювати, записати біологічний словник |
7 | Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин | & 39,40 опрацювати, виконати завдання с. 152 https://youtu.be/MpMFv7rf8nA |
| Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна, територіальна | & 41 опрацювати, виконати завдання с. 158 ( обговоріть у групах) https://youtu.be/t67ppt81LkM |
8 | Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини. Дослідницький практикум Визначення типу нервової діяльності та властивостей темпераменту. | & 51 опрацювати, виконати дослідницький практикум https://youtu.be/Yzw3oQm52JQ |
| Сон. Біоритми. | & 52 опрацювати, виконати завдання с. 244 https://youtu.be/GKlAxKAym4A |
Предмет: біологія |
Дата:05.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Прізвище та ім’я учня (учениці) | Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
Сенчук Марія | 9 | Екосистема. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. | & 50-53 опрацювати https://youtu.be/RjZLWWaskx8 |
Предмет основи здоров’я |
Дата: 05.04.21-09.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини | & 29 с. 151-154 опрацювати, виконати проект с.с154 |
6 | Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній | Переглянути відеоурок , скласти ознаки компаній |
7 | Види підліткових компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу | & 24 опрацювати |
8 | Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією. | & 25 опрацювати |
Біологія Дата: 29.03.21-02.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища | & 38 опрацювати, завдання в зошиті с.65 Переглянути відео |
| Навчальний проект « Вирощування найвищої бобової рослини» | Посадити бобову насінину |
6 | Плауни, хвощі, папороті. Лабораторне дослідження Будова папоротей | 43 опрацювати, підписати і вивчити будову представників вищих спорових рослин, виконати лабораторну |
| Голонасінні. Лабораторне дослідження Будова голонасінних | 44 вивчити будову голонасінних, виконати лабораторну |
7 | Розмноження та його значення. Розвиток тварин. Лабораторне дослідження визначення віку тварин | 37,38 опрацювати, виконати лабораторну |
| Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота | Індивідуальна робота за картками |
8 | Мова | 49 опрацювати, виконати творче завдання с. 231 |
| Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження. Дослідження різних видів пам’яті. | 50 опрацювати, виконати лабораторну |
Предмет основи здоров’я |
Дата: 29.03.21-02.04.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Безпека на дворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації при спілкуванні з незнайомцями. | 27,28 опрацювати, с. 140 запам’ятати правила 5 «НЕ», с. 145виконати |
6 | Конструктивне розв’язання конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях. | 24 опрацювати, відпрацювати навички самоконтролю у конфліктних ситуаціях. |
7 | Найближче оточення дитини. Принципи формування міжособистісних стосунків. | 23 опрацювати, завдання с.151,154 |
8 | Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх | 24 опрацювати функції правоохоронних органів |
Графік проведення дистанційних уроків з 18.01.2021р.-22.01.2021р.
Предмет основи здоров’я |
Дата:18.01.21-22.01.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоровя | Переглянути відеоролик, опрацювати параграф 19, створити пам’ятку, безпека спілкування в інтернеті |
6 | Види рішень. Алгоритми прийняття зважених рішень | Опрацювати параграф 13, завд. с 74,76. Скласти аналіз грошових витрат пов’язаних зі шкідливими звичками |
7 | Умови успішного навчання | Опрацювати параграф 15,проаналізувати формулу трьох « З» |
8 | Особливості дії тютюнового диму, алкоголю та наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків | Опрацювати параграф 15,16, проаналізувати відеоролик |
Предмет біологія |
Дата: 18.01.21-22.01.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Місяць- супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення | & 25 опрацювати, сонячне і місячне затемнення замалювати. https://youtu.be/kMAjhrXS4jk |
| Способи зображення Землі | &26 опрацювати, |
6 | Тривалість життя листків. Видозміни листка | &29 опрацювати, записати біологічні терміни, виконати рубрику поміркуйте с.115 https://youtu.be/gVgIYx7mFRY |
| Міні-проект: Рослини –мандрівники, або Рослини-хижаки | Виконати проект та презентувати |
7 | Міні-проект : Тварини-будівельники або Тварини-рекордсмени | Виконати та презентувати проект |
| Особливості обміну речовин гетеротрофних організмів. Живлення і травлення | &27 опрацювати, повторити види живлення тварин, записати біологічний словник |
8 | Проект: Гіподинамія- ворог сучасної людини | Виконати та презентувати проект, підготуватися до тематичної атестації |
| Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга | &35 опрацювати, повторити будову нервової тканини |
Графік проведення дистанційних уроків 11.01.21-15.01.21
Предмет біологія |
Дата: |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
5 | Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі. | Параграф 25, вивчити будову Землі, підготувати повідомлення « Як виникла наша планета Земля» |
| Рухи Землі. Пори року | Параграф 28 , виконати сторінку природодослідника |
6 | Видозміни пагона. Лаб.досл. Будова цибулини та коренеплоду моркви. | Параграф 27 опрацювати, виконати лаб.досл. за QR кодом, записати біологічні терміни в словник. Переглянути відеоурок Тетяни Чучковської |
| Будова та функції листка | Параграф 28, замалювати і вивчити будову листка зовнішню і внутрішню. Переглянути відеоурок Тетяни Чучковської |
7 | Загальна характеристика класу Ссавці | Вивчити будову ссавців, переглянути відеоурок, розглянути риси ускладнення порівняно з іншими представниками тварин |
| Практична робота Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування | Виконати практичну роботу за QR кодом |
8 | Робота м’язів. Основні групи скелетних м’язів. Лаб. досл. Дослідити розвиток втоми при статичному та динамічному навантаженні. | Розглянути основні групи мязів,порівняти їхні функції, виконати лаб.досл. |
| Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. | Переглянути відеоурок |
Графік проведення дистанційних уроків учнів,
які перебувають на індивідуальному навчанні
Предмет: біологія |
Дата:11.01.21 |
Вчитель: Семенік Наталія Василівна |
Прізвище та ім’я учня (учениці) | Клас | Тема | Завдання на урок. Посилання на відео, сайт тощо |
Сенчук Марія | 9 | Класичні методи генетичних досліджень. Закони Менделя. Практична робота Складання схем схрещування | Переглянути відеоурок https://youtu.be/MjMK6I8jjUY опрацювати параграфи, виконати практичну за QR кодом |
Кiлькiсть переглядiв: 165