Кабінет Міністрів затвердив Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
Відповідну постанову було ухвалено під час засідання уряду.
Документ визначає організаційні засади інклюзивного навчання за очною формою навчання та затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки в освітньому процесі для учнів з особливими освітніми потребами.
Окрім того, ним встановлюються правила надання підтримки учням з особливими освітніми потребами за рівнями та механізми її надання.
Постанова набирає чинності з 1 січня 2022 року.
Міністерство освіти надало методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в новому навчальному році.
Рекомендації містять вимоги до організації інклюзивного навчання та проведення корекційно-розвиткових занять, відомості щодо формування мережі спеціальних закладів освіти та діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, а також критерії оцінювання осіб з особливими освітніми потребами і переліки програм, навчальної та методичної літератури.
Рекомендації мають бути взяті до уваги керівниками шкіл та вчителями, які забезпечують здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами.
Міністерство освіти просить довести зміст рекомендацій до відома працівників управлінь освіти та педагогів.